Strony

...

...
To jest blog o moich pasjach. W ten sposób relaksuję się i pogłębiam swoje zdolności artystyczne.Witam Wszystkich , mam nadzieję że miło spędzicie tu czas.
Zapraszam !




15 lutego 2017

Narzuta z kwadratów babuni.

Witajcie!!!
 
Zawsze podobały mi się duże narzuty na łóżko sypialne robione na szydełku. Kiedy oglądałam zdjęcia takich cudów w internecie to zawsze było
OH!!!.....ACH.....CHCĘ TAKĄ..... ALE CUDNA.....itd. :)
Wreszcie podjęłam męską decyzję : Zrobię sobie taką i już! Wybrałam dla siebie wzór z kwadratów i dziergałam, dziergałam, dziergałam.....żeby nie było za łatwo to każdy kwadracik jest z czterech kolorów włóczki i dziergałam, dziergałam.....łączyłam, łączyłam ......i dokupowałam włóczki i wiele razy rzucałam tą robótką w kąt !!! Nudziła mi się ta robota :)
Mijały dni, miesiące i wreszcie JEST!!!! Skończyłam moją wymarzoną narzutę na łóżko. Jestem dumna, że udało mi się ją skończyć , więc się chwalę :)
 






 
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny i dobre słowo :)
Dla tych którzy chcą mnie śledzić na FB poniżej link.

13 komentarzy:

  1. Wow przecudny pled , warto było dokończyć tę prace :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna:))Podziwiam wykonanie i Twoją cierpliwość:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego !
    ciekawe kiedy ja sobie zrobię taki prezencik ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, podziwiam wykonanie i Twoją cierpliwość. Serdecznie pozdrawiam ewo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pracowałaś się ale efekt jest...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna narzuta! Świetna robota :-) Gratuluję samozaparcia.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooo matkooo! Ileż czasu wymagało zrobienie tego, umiejętności. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna narzuta!!! Wspaniale się prezentuje!!!Jestem pełna podziwu!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi dech zatkało, taka piękna ta narzuta! Cudo! Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Łatwo znajdziesz

decoupage (80) biżuteria (45) szydełko (23) recykling (21) Sospeso (18) Sospeso transparente (15) decoupage 3D (13) ozdoby okolicznościowe (13) Moje pupile (11) ogród (11) sznury koralików (11) bransoletki (9) metamorfoza (9) kwiaty (8) jesień (7) lampy (7) pisanki (7) sznury koralikowe (7) tykwa (7) tykwy (7) Candy (6) Hoooked Zpagetti (6) muszle (6) papierowa wiklina (6) wiosna (6) Szwalnia (5) biżuteria z dzianiny (5) co zrobić z tykwy (5) gęsie wydmuszki (5) jajka (5) koraliki (5) lampa z tykwy (5) ozdoby choinkowe (5) starocie (5) łapacz snów (5) Święta (5) broszki (4) chustki jedwabne (4) eko (4) jedwab (4) jestem eko (4) malowanie na jedwabiu (4) wydmuszki (4) apaszki jedwabne (3) ręcznie malowane (3) serwetki (3) My Little Pony (2) buciki (2) dywany (2) koszyczki (2) krok po kroku (2) lawenda (2) róże (2) suszenie tykwy (2) wire wrapping (2) zabawki (2) świece (2) Korale Szlachcianki (1) Piórkowe choinki (1) aniołki (1) bawełna (1) bawełniana biżuteria (1) chlebak (1) choinka (1) ciasteczka (1) crochet (1) czapki (1) druty (1) filc (1) fusetki (1) girlandy (1) gwiazdki (1) haft wstążeczkowy (1) ikony (1) jarmark (1) kartki okolicznościowe (1) klatka. (1) kucyki (1) kwadraciki babuni (1) kwadraty babuni (1) lampa naftowa (1) lusterko (1) meble (1) narzuta (1) opaski (1) patera (1) różowy (1) szkatułka (1) sznurek bawełniany (1) szyszki (1) t-shert (1) walizka (1) wieszaki (1) wrzeciona (1) zakątek (1) zawieszki (1) świece lawendowe (1) żelazko (1)

Jestem na forum

Jestem na forum
www.tykwa.info

Wygrana w Szufladzie

Wygrana w Szufladzie
Wygrała moja zawieszka "Jesienna paleta barw"

Moje wygrane Candy u Deco-Pasji

Moje wygrane Candy u Justyny

TU KUPUJĘ KORALIKI

TU KUPUJĘ KORALIKI
MAGRAF

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte
Ogłoszenie wyników 28.02.2012R

Nowe wyzwania

Nowe wyzwania
SZUFLADA
free counters