Strony

...

...
To jest blog o moich pasjach. W ten sposób relaksuję się i pogłębiam swoje zdolności artystyczne.Witam Wszystkich , mam nadzieję że miło spędzicie tu czas.
Zapraszam !




6 września 2011

Sospeso - pastelowe kwiaty na białej skrzynce.

Drewnianą szkatułkę pomalowałam białą farbą akrylową, ozdobiłam ją papierem do decoupage. Troszkę pocieniowałam, mocno wylakierowałam a następnie z tego samego motywu papierowego zrobiłam kwiatki techniką sospeso i je przykleiłam. Efekt na zdjęciach. 








15 komentarzy:

  1. I efekt taki że aż mi kolana zmiękły...Ale to piękne!Ja bym nie potrafiła...Ależ Ci zazdroszczę tych umiejętności ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu biję się z myślami czy nie zacząć sospesso a oglądając takie prace kusi mnie coraz bardziej ;) ślicznie wyszło ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. HOLA EVULSIANCA!!!! SOY MERCEDES DEL OLOR DE CADIZ. ACABO DE VER, QUE TE HAS HECHO SEGUIDORA DE MI BLOG, Y ME HA ENCANTADO. VENGO A TU BLOG, A HACERTE UNA VISITA DE CORTESIA, Y ME ENCUENTRO CON ESTE BLOG TAN MAGNIFICO !!!! ME ESTA ENCANTANDO !!!! VEO, QUE COMO A MI, TE GUSTA MUCHO EL DECOUPAGE, Y TE SALE ESTUPENDAMENTE !!!! TAMBIEN HE VISTO TRABAJOS CON SOSPESO, Y HE BUSCADO EN YOUTUBE, PARA VER QUE ERA ESO, Y ME HE ENTERADO, QUE ES UN PRODUCTO NUEVO. YO AQUI NO LO CONOZCO. HAY QUE PEDIRLO POR CORREO???? POR CIERTO, COMO ME HAS CONOCIDO ???? Y TU QUE ERES DE ESTADOS UNIDOS, O POLONIA, ES QUE NO ME HA QUEDADO MUY CLARO, PUES EN TU PERFIL DICE QUE SILESIA/POLONIA, Y EN OTRO LADO, CALIFORNIA, ESTADOS UNIDOS. TE AGREGO A MIS FAVORITOS PARA NO PERDERME TUS TRABAJOS, Y ME HAGO SEGUIDORA TUYA. ESPERO, QUE ESTEMOS EN CONTACTO, Y POR 1ªVEZ TE DIGO, BESOS DESDE CADIZ,ESPAÑA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, tak delitatnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty wyszły Ci jak żywe -są takie delikatne. Pudełko wygląda bardzo efektownie i kobieco. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna skrzyneczka:)Bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. My jeszcze nie próbowałyśmy sospesso. Szkatułka wygląda cudnie!!! :)
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, dziękuję za odwiedziny na moim blogu, powędrowałam po twoim i widzę że wykonujesz ciekawe prace. Pozwolę sobie gościć u Ciebie częściej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. so romantic and beautiful:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś wspaniałego. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że jest tu was tak wiele :)To miód na moje serce :) Pozdrawiam was cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna,romantyczna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ te kwiaty są piękne! Na pewno będę Cię odwiedzać często, aby znowu zobaczyć takie cuda!Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Łatwo znajdziesz

decoupage (80) biżuteria (45) szydełko (23) recykling (21) Sospeso (18) Sospeso transparente (15) decoupage 3D (13) ozdoby okolicznościowe (13) Moje pupile (11) ogród (11) sznury koralików (11) bransoletki (9) metamorfoza (9) kwiaty (8) jesień (7) lampy (7) pisanki (7) sznury koralikowe (7) tykwa (7) tykwy (7) Candy (6) Hoooked Zpagetti (6) muszle (6) papierowa wiklina (6) wiosna (6) Szwalnia (5) biżuteria z dzianiny (5) co zrobić z tykwy (5) gęsie wydmuszki (5) jajka (5) koraliki (5) lampa z tykwy (5) ozdoby choinkowe (5) starocie (5) łapacz snów (5) Święta (5) broszki (4) chustki jedwabne (4) eko (4) jedwab (4) jestem eko (4) malowanie na jedwabiu (4) wydmuszki (4) apaszki jedwabne (3) ręcznie malowane (3) serwetki (3) My Little Pony (2) buciki (2) dywany (2) koszyczki (2) krok po kroku (2) lawenda (2) róże (2) suszenie tykwy (2) wire wrapping (2) zabawki (2) świece (2) Korale Szlachcianki (1) Piórkowe choinki (1) aniołki (1) bawełna (1) bawełniana biżuteria (1) chlebak (1) choinka (1) ciasteczka (1) crochet (1) czapki (1) druty (1) filc (1) fusetki (1) girlandy (1) gwiazdki (1) haft wstążeczkowy (1) ikony (1) jarmark (1) kartki okolicznościowe (1) klatka. (1) kucyki (1) kwadraciki babuni (1) kwadraty babuni (1) lampa naftowa (1) lusterko (1) meble (1) narzuta (1) opaski (1) patera (1) różowy (1) szkatułka (1) sznurek bawełniany (1) szyszki (1) t-shert (1) walizka (1) wieszaki (1) wrzeciona (1) zakątek (1) zawieszki (1) świece lawendowe (1) żelazko (1)

Jestem na forum

Jestem na forum
www.tykwa.info

Wygrana w Szufladzie

Wygrana w Szufladzie
Wygrała moja zawieszka "Jesienna paleta barw"

Moje wygrane Candy u Deco-Pasji

Moje wygrane Candy u Justyny

TU KUPUJĘ KORALIKI

TU KUPUJĘ KORALIKI
MAGRAF

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte
Ogłoszenie wyników 28.02.2012R

Nowe wyzwania

Nowe wyzwania
SZUFLADA
free counters