Strony

...

...
To jest blog o moich pasjach. W ten sposób relaksuję się i pogłębiam swoje zdolności artystyczne.Witam Wszystkich , mam nadzieję że miło spędzicie tu czas.
Zapraszam !




29 marca 2013

Prawdziwy "Wachlarz" różności :)

Witajcie Dziewczyny
W zabieganiu zrobiłam sobie przerwę na kawusię i chcę wam pokazać moje
ostatnie skorupki gęsie i zakupy.
Na początek skorupki, to już ostatnie jakie pokauję w tym roku :)


 Bratki wiosenne kwiatki



Koszyczek na jajeczko ze skorupki gęsiej :)







 Przy okazji zakończenia sezonu na produkcję wydmuszek, chcę Wam życzyć Zdrowych i Wesołych Świąt - Wesołego Alleluja i mokrego dyngusa :)
***************************
Teraz pokażę prawdziwe cudo - to wachlarz, który Trilli zrobiła specjalnie dla mnie w moim ulubionym kolorze. Urszulko bardzo ci dziękuję, jest cudowny taki jak sobie wymarzyłam. Masz złote rączki. Ula przysłała mi również uroczego zajączka :)



W moich oknach wiszą fioletowe pisanki robione na szydełku przez Asię
Jest i drzewko wielkanocne przyozdobione kwiatuszkami 
robionymi na szydełku, które puszcza listeczki. 
W niedzielę będzie wyglądać prawdziwie wiosennie.
Jeszcze raz Wszystkiego dobrego i Wspaniałego odpoczynku dla Was.


9 komentarzy:

  1. Jaja są cudowne!Twoja dekoracja wiosenna powalająca :)
    BARDZO DZIĘKUJĘ!
    Buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo radości z przeżywania tych wyjątkowych Świąt życzę :)

      Usuń
  2. Przepiękne prace!! Jaja zachwycające. Wesołych Świąt życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne jaja , pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama przyjemność oglądać Twoje prace!!! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wachlarz cudny, miło dostawać prezenty. Wszystkie Twoje prace są cudne, podziwiam. Mnie dzisiaj bardzo spodobały się te jaja niebieskie. Wesołych Świąt...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wachlarz przepiękny:)))jajeczka cudne:)wesołych świąt Tobie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudności...pracowita dziewczynka jesteś....Spokojnych, zdrowych i rodzinnych świąt wielkanocnych....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanki male dziela sztuki,sliczne !Wachlarz rownie piekny dostalas.Kochana najpiekniejszej Rozowej i pelnej milosci Wielkanocy Tobie i tym wszystkich ktorych kochasz najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Łatwo znajdziesz

decoupage (80) biżuteria (45) szydełko (23) recykling (21) Sospeso (18) Sospeso transparente (15) decoupage 3D (13) ozdoby okolicznościowe (13) Moje pupile (11) ogród (11) sznury koralików (11) bransoletki (9) metamorfoza (9) kwiaty (8) jesień (7) lampy (7) pisanki (7) sznury koralikowe (7) tykwa (7) tykwy (7) Candy (6) Hoooked Zpagetti (6) muszle (6) papierowa wiklina (6) wiosna (6) Szwalnia (5) biżuteria z dzianiny (5) co zrobić z tykwy (5) gęsie wydmuszki (5) jajka (5) koraliki (5) lampa z tykwy (5) ozdoby choinkowe (5) starocie (5) łapacz snów (5) Święta (5) broszki (4) chustki jedwabne (4) eko (4) jedwab (4) jestem eko (4) malowanie na jedwabiu (4) wydmuszki (4) apaszki jedwabne (3) ręcznie malowane (3) serwetki (3) My Little Pony (2) buciki (2) dywany (2) koszyczki (2) krok po kroku (2) lawenda (2) róże (2) suszenie tykwy (2) wire wrapping (2) zabawki (2) świece (2) Korale Szlachcianki (1) Piórkowe choinki (1) aniołki (1) bawełna (1) bawełniana biżuteria (1) chlebak (1) choinka (1) ciasteczka (1) crochet (1) czapki (1) druty (1) filc (1) fusetki (1) girlandy (1) gwiazdki (1) haft wstążeczkowy (1) ikony (1) jarmark (1) kartki okolicznościowe (1) klatka. (1) kucyki (1) kwadraciki babuni (1) kwadraty babuni (1) lampa naftowa (1) lusterko (1) meble (1) narzuta (1) opaski (1) patera (1) różowy (1) szkatułka (1) sznurek bawełniany (1) szyszki (1) t-shert (1) walizka (1) wieszaki (1) wrzeciona (1) zakątek (1) zawieszki (1) świece lawendowe (1) żelazko (1)

Jestem na forum

Jestem na forum
www.tykwa.info

Wygrana w Szufladzie

Wygrana w Szufladzie
Wygrała moja zawieszka "Jesienna paleta barw"

Moje wygrane Candy u Deco-Pasji

Moje wygrane Candy u Justyny

TU KUPUJĘ KORALIKI

TU KUPUJĘ KORALIKI
MAGRAF

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte
Ogłoszenie wyników 28.02.2012R

Nowe wyzwania

Nowe wyzwania
SZUFLADA
free counters