Strony

...

...
To jest blog o moich pasjach. W ten sposób relaksuję się i pogłębiam swoje zdolności artystyczne.Witam Wszystkich , mam nadzieję że miło spędzicie tu czas.
Zapraszam !




12 lipca 2015

Papierowa wiklina z cyklu chlebaki i paterki

Witam kochane
Dzisiaj pokarzę wam chlebak i paterę na owoce lub warzywa, które wykonałam z papierowej wikliny.
Zakochałam się w rurkach z gazet i plotę, plotę, plotę :)









Pozdrawiam was cieplutko i dziękuję, że jesteście.
 Polecam mojego FP na Facebooku

10 komentarzy:

  1. Śliczne, bardzo starannie wyplecione. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i świetnie Ci to wychodzi...tak więc działaj dalej...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są piękne:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne :)))ja się jakoś nie pokochałam z wikliną papierową:))

    OdpowiedzUsuń
  5. super prace a mam pytanie czym malujesz papierową wiklinę że tak ładnie wygląda? z góry dziękuję za odp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chlebak jest przepiękny! Bardzo starannie wypleciony, równo i fajne kolory. To samo patera :) Piękne prace :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Łatwo znajdziesz

decoupage (80) biżuteria (45) szydełko (23) recykling (21) Sospeso (18) Sospeso transparente (15) decoupage 3D (13) ozdoby okolicznościowe (13) Moje pupile (11) ogród (11) sznury koralików (11) bransoletki (9) metamorfoza (9) kwiaty (8) jesień (7) lampy (7) pisanki (7) sznury koralikowe (7) tykwa (7) tykwy (7) Candy (6) Hoooked Zpagetti (6) muszle (6) papierowa wiklina (6) wiosna (6) Szwalnia (5) biżuteria z dzianiny (5) co zrobić z tykwy (5) gęsie wydmuszki (5) jajka (5) koraliki (5) lampa z tykwy (5) ozdoby choinkowe (5) starocie (5) łapacz snów (5) Święta (5) broszki (4) chustki jedwabne (4) eko (4) jedwab (4) jestem eko (4) malowanie na jedwabiu (4) wydmuszki (4) apaszki jedwabne (3) ręcznie malowane (3) serwetki (3) My Little Pony (2) buciki (2) dywany (2) koszyczki (2) krok po kroku (2) lawenda (2) róże (2) suszenie tykwy (2) wire wrapping (2) zabawki (2) świece (2) Korale Szlachcianki (1) Piórkowe choinki (1) aniołki (1) bawełna (1) bawełniana biżuteria (1) chlebak (1) choinka (1) ciasteczka (1) crochet (1) czapki (1) druty (1) filc (1) fusetki (1) girlandy (1) gwiazdki (1) haft wstążeczkowy (1) ikony (1) jarmark (1) kartki okolicznościowe (1) klatka. (1) kucyki (1) kwadraciki babuni (1) kwadraty babuni (1) lampa naftowa (1) lusterko (1) meble (1) narzuta (1) opaski (1) patera (1) różowy (1) szkatułka (1) sznurek bawełniany (1) szyszki (1) t-shert (1) walizka (1) wieszaki (1) wrzeciona (1) zakątek (1) zawieszki (1) świece lawendowe (1) żelazko (1)

Jestem na forum

Jestem na forum
www.tykwa.info

Wygrana w Szufladzie

Wygrana w Szufladzie
Wygrała moja zawieszka "Jesienna paleta barw"

Moje wygrane Candy u Deco-Pasji

Moje wygrane Candy u Justyny

TU KUPUJĘ KORALIKI

TU KUPUJĘ KORALIKI
MAGRAF

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte
Ogłoszenie wyników 28.02.2012R

Nowe wyzwania

Nowe wyzwania
SZUFLADA
free counters