Strony

...

...
To jest blog o moich pasjach. W ten sposób relaksuję się i pogłębiam swoje zdolności artystyczne.Witam Wszystkich , mam nadzieję że miło spędzicie tu czas.
Zapraszam !




26 kwietnia 2012

Metamorfoza starego żelazka

Witam Was serdecznie. 
Dzisiaj pokarzę wam metamorfozę starego żelazka. Impulsem do odnowienia takiego przedmiotu było żelazko, które wykonała Asket i konkurs który ogłosiła. Przyznam szczerze, że przedmiot w postaci żelazka nie był łatwy do ozdobienia. Moje żelazko było bardzo stare i zardzewiałe, co stanowiło wielką trudność. 
Wiele pracy włożyłam aby je oczyścić i pomalować, tak aby rdza przestała przebijać przez farbę.
Efekt mojej pracy poniżej i oczywiście historia metamorfozy.
Na początku było dużo rdzy
Brzydkie ,brudne,zakurzone

Pierwsza faza, rdza wciąż nie daje za wygraną
Wreszcie mogę zacząć zdobić


Ponieważ mam fioła na punkcie fioletu , różu i róż, 
łatwo było przewidzieć w jakiej kolorystyce będzie żelazko
Troszkę zbliżeń
I tak w efekcie końcowym, wygląda moje stare żelazko.
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za komentarze.

30 komentarzy:

  1. Piękne te kolorki, rączka ze spękaniami to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt napracowałaś się bardzo, ale za to efekt super... jest i już możesz się brać za prasowanie ....))))) Dzięki za miłe słowa pa.. buziaki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę tylko trochę węgla do środka i z pewnością wyprasuję koszule na blachę :) :) :)

      Usuń
  3. piękne je zrobiłaś:)
    pozdrawiam i zapraszam: joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego !!!! Żałuję,że wyzbyłam się takowego starocia. Mogłabym mieć dzisiaj na własność takie cudo! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W łatwy i niedrogi sposób można kupić takie żelazka na Allegro. Polecam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kawał roboty żeby to oczyścić musiałaś wykonać, ale warto bo śliczne wyszło. I kto by pomyślał, że tak wyglądało przedtem.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za uznanie :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Niesamowite,efekt pracy powalający i gdzie Ty wynalazłaś takie piękne stare żelazko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od chyba 30-tu lat stało sobie u mojej mamy w domu i rdzewiało :) gdzie wcześniej było - nie wiem, ile ma lat - nie wiem.
      Dziękuję Kasiu za miłe słowa, pozdrawiam.

      Usuń
  7. Preciosa, me encantan este tipo de trabajos y esa plancha, waooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cristina, gracias por su visita y amables palabras.
      Saludo :)

      Usuń
  8. Świetny pomysł. Bardzo mi się podoba. Mam stare żelazka i powiem szczerze, że nie pomyślałam o takim ich ozdobieniu. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszło to żelazko. Też myślałam o tym konkursie u Asket, lecz czasu zabrakło...
    Gratuluje efektu i pomysłu!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcjonuje takie stare zelazka rowniez ale sa tak jak ich znalazlam ,leciwe i okaleczone czasem.Wiec pewnie nie zdobylabym sie na to aby je przerabiac mimo ,ze Twoje wyglada przecudnie po przeobrazeniu.Cudny wzor i kolory.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!!! Włożyłaś w nie nową,romantyczną duszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, pięknie dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. PODOBA MI SIĘ JEGO METAMORFOZA....ALE JEDNAK PAŁAM MIŁOŚCIĄ DO TAKICH NIE NARUSZONYCH:)))...MARZY MI SIE TAKOWE:))-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko już poznałam twoje zamiłowanie do naturalności i wcale się nie dziwię bo to co naturalne jest najpiękniejsze. Jeśli mogę ci doradzić to można takie żelazka zakupić na allegro czasami w bardzo niskiej cenie. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  14. Niesamowita! metamorfoza, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak można zniszczyć taki piękny przedmiot ??? Nie jestem w stanie zrozumieć co pcha ludzi do takiego bezmyślnego wandalizmu. Przecież to żelazko to już zabytek. Przez takie osoby jak ty przedmioty zabytkowe bezpowrotnie są niszczone ... I jeszcze pokazujesz to publicznie ... jeszcze raz napiszę BEZMYŚLNY WANDALIZM. Zamiast niszczyć takie przedmioty lepiej oddaj je osobą, które się nimi zaopiekują - odrestaurują i będą jeszcze przez lata cieszyły oko osobą, którym los zabytków nie jest obojętny. Możesz nawet oddać je do skupu złomu - zarobisz parę złoty a kolekcjonerzy z pewnością je tam szybko znajdą, ale apeluję do Ciebie NIE NISZCZ HISTORII !!!
    PS Myślę, że to żelazko jeszcze da się uratować ( odrestaurować ).

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Cię ciepło.Na początek słowa bardziej do mojego poprzednika-nie każda staroć to zabytek!Należy to odróżniać.Rozumiem ,że niektórzy lubią naturalną postać rzeczy,niezależnie od ich wieku,ale jeśli to nie jest rzecz zabytkowa-a nie jest -to o wandaliźmie nie ma mowy!Żelazko jest cudne,i choć wielbię starocie,to uważam,że niektóre w naturalnej postaci pięknie wyglądają w wiejskim domku i na zdjęciach,w czystej kuchni niekoniecznie i nie zawsze.Powodzenia w kolejnych działaniach!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Łatwo znajdziesz

decoupage (80) biżuteria (45) szydełko (23) recykling (21) Sospeso (18) Sospeso transparente (15) decoupage 3D (13) ozdoby okolicznościowe (13) Moje pupile (11) ogród (11) sznury koralików (11) bransoletki (9) metamorfoza (9) kwiaty (8) jesień (7) lampy (7) pisanki (7) sznury koralikowe (7) tykwa (7) tykwy (7) Candy (6) Hoooked Zpagetti (6) muszle (6) papierowa wiklina (6) wiosna (6) Szwalnia (5) biżuteria z dzianiny (5) co zrobić z tykwy (5) gęsie wydmuszki (5) jajka (5) koraliki (5) lampa z tykwy (5) ozdoby choinkowe (5) starocie (5) łapacz snów (5) Święta (5) broszki (4) chustki jedwabne (4) eko (4) jedwab (4) jestem eko (4) malowanie na jedwabiu (4) wydmuszki (4) apaszki jedwabne (3) ręcznie malowane (3) serwetki (3) My Little Pony (2) buciki (2) dywany (2) koszyczki (2) krok po kroku (2) lawenda (2) róże (2) suszenie tykwy (2) wire wrapping (2) zabawki (2) świece (2) Korale Szlachcianki (1) Piórkowe choinki (1) aniołki (1) bawełna (1) bawełniana biżuteria (1) chlebak (1) choinka (1) ciasteczka (1) crochet (1) czapki (1) druty (1) filc (1) fusetki (1) girlandy (1) gwiazdki (1) haft wstążeczkowy (1) ikony (1) jarmark (1) kartki okolicznościowe (1) klatka. (1) kucyki (1) kwadraciki babuni (1) kwadraty babuni (1) lampa naftowa (1) lusterko (1) meble (1) narzuta (1) opaski (1) patera (1) różowy (1) szkatułka (1) sznurek bawełniany (1) szyszki (1) t-shert (1) walizka (1) wieszaki (1) wrzeciona (1) zakątek (1) zawieszki (1) świece lawendowe (1) żelazko (1)

Jestem na forum

Jestem na forum
www.tykwa.info

Wygrana w Szufladzie

Wygrana w Szufladzie
Wygrała moja zawieszka "Jesienna paleta barw"

Moje wygrane Candy u Deco-Pasji

Moje wygrane Candy u Justyny

TU KUPUJĘ KORALIKI

TU KUPUJĘ KORALIKI
MAGRAF

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte

MOJE CANDY - zakończone, wygrała GabArte
Ogłoszenie wyników 28.02.2012R

Nowe wyzwania

Nowe wyzwania
SZUFLADA
free counters